0

هیچ محصولی وجود ندارد

0 ریال جمع مبلغ
S25-9x.jpg

1/3

شربت پلاس ویتال Racing Syrup

دسته بندی: ویتامین و تقویتی

غیر دوپینگ

انتخاب شکل بسته بندی

جهت افزودن محصول به سبد خرید ,ابتدا شکل بسته بندی را انتخاب نمایید

  • با مصرف 60 میلی لیتر روزانه نیازی به سایر مکمل ها نیست. قبل از مصرف ظرف را تکان دهید.

  • ویتامین ها : folic Acid 15mg , Vit B2 60mg , Vit A 40000 IU , Vit D3 5200 IU , Vit E 1000mg , Vit B1 62.5mg , pantothenic Acid 50mg , Vit C 300mg , biotin 1mg , niacin 120mg , choline chloride 120mg
    عناصر کمیاب: آهن 90 میلی گرم، ید 3 میلی گرم، مس 80 میلی گرم ، منگنز 100 میلی گرم، روی 150 میلی گرم ، سلنیوم 0.25 میلی گرم
    اسید های آمینه: Lysine 500mg, methionine 500mg , Threonine 144mg
    اسید های آمینه شاخه دار: Valine 48mg , isoleucine 48mg , leucine 96mg
    مواد معدنی: K 294mg , Mg 300mg , P 2000mg , P 12mg , Na 1800mg , Ca 108mg
    ارتقا دهنده: مخمر 4000 میلی گرم

  • متعادل کننده حاوی بیش از 30 ویتامین ، مواد معدنی و اسیدهای آمینه.
    تامین مقادیر بیش از استانداردهای توصیه شده توسط سازمان تحقیقاتی بین المللی
    افزایش ویتامین E برای تقویت کاهش فشار ناشی از استرس
    سلنیوم برای کمک به خنثی سازی رادیکالهای آزاد و تقویت دستگاه ایمنی اسب.
    افزودن اسیدهای آمینه زنجیره ای شاخه دار و ترئونین به مجموعه اسیدهای آمینه موجود برای پشتیبانی از ترمیم و ساخت عضلات.
    افزودن روی و بیوتین برای تقویت سلامت سم و مو

سایر مشخصات

نوع حیوان

اسب

شکل ظرف

قوطی فلزی

ویژگی ها

غیر دوپینگ

رادیکال های آزاد

افزایش رادیکال های آزاد سبب ایجاد استرس ، التهاب و آسیب عضلانی و کاهش توان اسب ها می گردد. <br> تولیدات شرکت پلاس ویتال با هدف کاهش رادیکال های آزاد طراحی و ساخته شده اند.

توضیحات

مکمل خوش خوراک با طعم ملاس حاوی انواع ویتامین ها، اسیدهای آمینه و عناصر کمیاب.
فرموله شده بطور علمی برای متعادل سازی غذای روزانه اسب
شربت پلاس وایتال که برای اولین بار در سال 1975 تولید شده است. برای انعکاس توان و دانش علمی موجود مجددا بهینه شده است. حاوی بیش از 30 ویتامین ، مواد معدنی و اسیدهای آمینه با نقش حیاتی در تغذیه اسب. برنامه های سنگین آموزش اسب های ورزشی مستلزم مصرف جیره ای است که حاوی تمام مواد مغذی کلیدی برای مقابه با استرس و افزایش حداکثری توان ورزشی اسب های مسابقه ای می باشد.

ثبت نظر

پلاس ویتال ریسینگ

پلاس ویتال ریسینگ
پلاس ویتال ریسینگ

شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال

 شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ یک مکمل متعادل از مولتی ویتامین، اسید آمینه و عناصر کمیاب بر پایه ملاس است که برای اسب‌های مسابقه‌ای مناسب است. این شربت مولتی ویتامین به‌طور علمی فرموله شده است تا جیره ویتامین اسب را به‌جای حدس و گمان بر پایه مطالعات علمی استوار کند. محصول اصلی Plusvital Racing Syrup نام داشت که برای اولین بار در سال 1975 معرفی شد. این محصول به تازگی فرموله شده است تا همه افراد بتوانند برای بهبود توانایی اسب‌های مسابقه خود از آن استفاده کنند. فرمول اصلاح‌شده اکنون حاوی 30 ویتامین کلیدی، مواد معدنی، عناصر کمیاب و اسیدهای آمینه است که نقش حیاتی در تغذیه اسب دارند. برای انجام بهتر برنامه‌های تمرینی فشرده، اسب‌های مسابقه به رژیمی نیاز دارند که تمام مواد مغذی را برای بهبود فعالیت، رشد عضلات، کاهش استرس و به حداکثر رساندن پتانسیل عملکردی تامین کند و شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ دقیقا همان چیزی است که برای این کار فرموله شده است. اگرچه برخی از مواد مغذی مورد نیاز اسب از خوراک معمولی او به‌دست می‌آیند، اما ممکن است مکمل‌های اضافی برای رعایت دستورالعمل‌های توصیه‌شده تغذیه اسب‌های مسابقه‌ای مورد نیاز باشد. شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ یکی از کامل‌ترین و کارآمدترین مکمل‌های غذایی اسب‌های مسابقه‌ای است که در بازار وجود دارد.

 ویژگی‌های شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ

 ویژگی‌های کلیدی شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ شامل موارد زیر است: محصول حاوی 30 ویتامین، مواد معدنی، عناصر کمیاب و اسیدهای آمینه است. مقدار ویتامین E کافی برای کاهش استرس اکسیداتیو ارائه می‌کند. این محصول توصیه‌های NRC را برآورده می‌کند و حتی از آن فراتر می‌رود. آمینو اسیدهای شاخه‌دار و ترئونین کافی برای کمک به ریکاوری سریع عضلات ارائه می‌کند. سلنیوم کافی برای خنثی‌کردن رادیکال‌های آزاد و بهبود سیستم ایمنی دارد. روی و بیوتین کافی برای رشد مناسب سم و مو دارد.

 ترکیبات

 در هر 60 میلی‌لیتر از این شربت، که یک دوز کامل محسوب می‌شود، مواد مغذی زیر وجود دارد:

ویتامین‌ها 

ویتامین A 40000 واحد بین‌المللی، ویتامین D3 5200 واحد، ویتامین E 1000 میلی‌گرم، ویتامین B1 62.5 میلی‌گرم، ویتامین B2 60 میلی‌گرم، ویتامین B6، ویتامین B12، ویتامین C 300 میلی‌گرم، اسید پانتوتنیک 50 میلی‌گرم، اسید فولیک 15 میلی‌گرم، نیاسین 120 میلی‌گرم، بیوتین 1 میلی‌گرم، کولین کلراید 120 میلی‌گرم

 مواد معدنی

 آهن 90 میلی‌گرم، ید 3 میلی‌گرم، مس 80 میلی‌گرم، منگنز 100 میلی‌گرم، روی 150 میلی‌گرم، سلنیوم 0.25 میلی‌گرم، کلسیم 180 میلی‌گرم، فسفر 18 میلی‌گرم، سدیم 924 میلی‌گرم، پتاسیم 504 میلی‌گرم، منیزیم 294 میلی‌گرم. 

 اسیدهای آمینه 

لیزین 500 میلی‌گرم، متیونین 500 میلی‌گرم، ترئونین 144 میلی‌گرم. آمینو اسیدهای شاخه‌دار: لوسین 96 میلی‌گرم، ایزولوسین 48 میلی‌گرم، والین 48 میلی‌گرم. 

 نقش مواد مغذی موجود در شربت 

هرکدام از مواد مغذی موجود در شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ وظیفه خاصی بر عهده دارند. 

 نقش ویتامین‌ها در شربت مولتی ویتامین

ویتامین A و ویتامین D هردو نقش مهمی در ساخت استخوان و عضله دارند. ویتامین D با کمک به جذب کلسیم، استخوان‌ها و دندان‌های اسب را قوی کرده و بدن او را برای مسابقه محکم می‌کند. ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان مهم در انسان و حیوان است. از آنجا که فعالیت اسب با تولید اکسیدان‌های زیادی در عضلات همراه است، مصرف مقادیر کافی این ویتامین به خنثی‌کردن رادیکال‌های آزاد و همچنین، بهبود عملکرد عصبی و ایمنی کمک می‌کند. اگرچه معمولا مقادیر کافی از این ویتامین در علوفه تازه وجود دارد، اما دریافت آن از مکمل، شما را از مقادیر کافی دریافتی این ویتامین مطمئن می‌سازد. شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ مقادیر کافی از ویتامین E را ارائه می‌دهد. ویتامین C نیز یک آنتی‌اکسیدان است. این ویتامین با استفاده از نوعی آنزیم با نام آنزیم L-گلونولاکتون اکسیداز در کبد حیوان ساخته می‌شود. اما از آنجا که ویتامین C نقش مهمی در خنثی‌کردن اکسیدان‌ها، کاهش استرس و بهبود ایمنی اسب دارد، توصیه می‌شود برای اطمینان از دریافت کافی، مقادیر اضافی از طریق مکمل دریافت شود. ویتامین‌C برای خنثی کردن رادیکال‌های آزاد با ویتامین E همکاری می‌کند. مقادیر کافی از هر دوی این ویتامین‌ها در شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ وجود دارند. ویتامین‌های B شامل تعداد زیادی از ویتامین‌ها هستند: تیامین (B1)، ریبوفلاوین (B2)، نیاسین (B3)، پانتوتنیک اسید (B5)، پیریدوکسین (B6)، اسید فولیک (B9) و سیانوکوبالامین (B12). هرکدام از آنها نقش ویژه‌ای را در بدن برعهده دارند. به‌طور کلی، ویتامین‌های گروه B هم در انسان و هم در اسب نقش کلیدی را در متابولیسم و تولید انرژی بازی می‌کنند. بدون این ویتامین‌ها، انرژی کافی از غذا حاصل نمی‌شود. برخی از ویتامین‌های این گروه، از جمله اسید فولیک و کوبالامین در تولید خون کافی نقش داشته و در صورت کمبود آنها اسب دچار کم خونی شده و عملکرد آن به شدت کاهش می‌یابد. بسیاری از ویتامین‌های گروه B در عملکرد عصبی و عضلانی نیز دخیل هستند. آنها از جمله ویتامین‌های محلول در آب بوده که بایستی به شکل روزانه و به مقدار کافی دریافت کردند. کولین نیز جزء ویتامین‌های B محسوب می‌شود. وظیفه اصلی این ویتامین کمک به گروه‌های متیل در عملکردهای مختلف سلولی است. متیل نقش مهمی در ساخت و ساز سلولی و سوخت چربی در کبد دارد. بدون این ماده، چربی به خوبی متابولیزه نشده و در کبد تجمع پیدا می‌کند. 

 مواد معدنی در شربت مولتی ویتامین

 روی (ZN) نقش مهمی در ژنتیک و تولید پوست، مو و سم سالم دارد. دریافت مقادیر کافی روی، علاوه بر کمک به زیبایی و سلامت ظاهری اسب، ایمنی را تقویت کرده و در حفظ غشاء سلولی موثر است. روی یک آنتی‌اکسیدان مهم محسوب می‌شود و به دلیل محدودیت احتمالی دریافت آن از مواد غذایی، مقادیر کافی از این عنصر در شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ قرار گرفته است. سلنیوم (SE) به عنوان یک آنتی‌اکسیدان مهم طبقه‌بندی می‌شود. با این حال، این عنصر در ساخت مو و سم اسب نیز نقش دارد. سلنیوم جزئی از گلوتاتیون پراکسیداز است؛ یک آنزیم معروف برای خنثی‌کردن رادیکال‌های آزاد و به حداقل رساندن استرس اکسیداتیو در اسب. ید برای سنتز هورمون‌های تیروئیدی که متابولیسم پایه را مشخص می‌کنند ضروری است. در صورت کمبود ید، متابولیسم به‌طور جدی با مشکل روبرو می‌شود. آهن یکی از عناصر بسیار مهم در ساخت هموگلوبین است که همراه با اسیدفولیک وکوبالامین عمل می‌کند. بدون آهن کافی، اکسیژن‌رسانی به بافت‌های اسب مختل شده و توان مسابقه‌‌دادن تا حد زیادی کاهش می‌یابد. دریافت آهن کافی از طریق شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ، شما را از تولید مقادیر کافی هموگلوبین و میوگلوبین در بدن اسب مطمئن می‌کند. منگنز از جمله عناصری است که به عنوان کوفاکتور در ساخت آنزیم‌های دخیل در متابولیسم کربوهیدرات و لیپید عمل می‌کند و علاوه بر آن برای سنتز کندرویتین سولفات در غضروف ضروری است. 

 اسیدهای آمینه در شربت مولتی ویتامین

 اسیدهای آمینه بولوک‌های ساختاری پروتئین‌ها هستند. 21 عدد اسید آمینه وجود دارد که برخی از آنها در بدن ساخته می‌شوند و برخی دیگر باید از طریق غذا دریافت گردند. اسب می‌تواند 12 عدد از اسیدهای آمینه را بسازد، اما 9 عدد اسید آمینه دیگر را باید از طریق مواد غذایی دریافت کند. بدون اسیدهای آمینه ضروری، اسیدهای آمینه غیرضروری کاربرد چندانی نخواهند داشت و نمی‌توانند در تولید پروتئین عضلات و آنزیم‌ها، موثر عمل کنند. شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ دارای مقادیر کافی از سه اسید آمینه ضروری لیزین، متیونین و ترئونین است. علاوه بر سه مورد بالا، آمینو اسیدهای شاخه‌دار شامل لوسین، ایزولوسین و والین نیز به مقدار کافی در شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ گنجانیده شده‌اند. این اسیدهای آمینه نقش مهمی در ساخت عضلات دارند و تقریبا 35 درصد اسیدهای آمینه ضروری مورد نیاز را شامل می‌شوند. اسیدهای آمینه شاخه‌دار، علاوه بر تولید عضلات، متابولیسم گلوکز را تقویت می‌کنند و به کاهش اسید لاکتیک پس از بهبودی کمک می‌نمایند. کاهش اسید لاکتیک کمک بسیاری به جلوگیری از خستگی و برطرف‌شدن آن در اسب می‌کند. 

 روش استفاده از شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ

 هر دوز مصرفی برابر 60 میلی‌لیتر است که لازم است در یک وعده به خوراک اسب مسابقه اضافه شود. بسته‌های 5 لیتری شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ دارای 83 دوز هستند که تقریبا برای مصرف روزانه اسب به مدت سه ماه کافی می‌باشند. برای اندازه‌گیری دوزهای مصرفی می‌توانید از پمپ‌های 30 سی‌سی موجود در بازار یا از پیمانه‌های مدرج استفاده کنید. پس از هر بار استفاده، درب ظرف را به خوبی بسته و در جای خشک وخنک نگهداری نمایید.

 لزوم استفاده از شربت پلاس ویتال

 شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ نقش زیادی در بهبود توان اسب‌های مسابقه‌ای دارد. هدف از تمرین‌های فشرده آسیب، رسیدن به حداکثر کارایی است. با استفاده از این مکمل می‌توانید کارایی و توان اسب خود را به حداکثر رسانده و از دریافت مقادیر کافی ویتامین و مواد مغذی ضروری توسط حیوان مطمئن شوید. بسیاری از سوارکارانی که از این مکمل استفاده کرده‌اند، بر این باور هستند که شربت پلاس ویتال به طور مشهودی عملکرد اسب‌های مسابقه‌ای را افزایش داده و به دست‌یابی و حفظ نتایج بهتر کمک می‌کند. خرید شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ شما می‌توانید شربت مولتی ویتامین پلاس ویتال ریسینگ ساخت کشور ایرلند را با کیفیت خوب و قیمت مناسب از همین صفحه خریداری نمایید. پس از خرید آنلاین، محصول خریداری‌شده در مدت کوتاهی به آدرس مورد نظر شما ارسال می‌گردد.